Archive of Mentions NS_online

@NS_online De voorwaarden snap ik maar is het juis…

on March 12th, 2013 in by | No Comments

@NS_online De voorwaarden snap ik maar is het juist niet “service” als je meedenkt met je klanten, en buiten de lijntjes kunt denken?

Continue reading...

@rudgertroost @NS_online Waarschijnlijk knippen ze…

on March 12th, 2013 in by | No Comments

@rudgertroost @NS_online Waarschijnlijk knippen ze dan je telefoon… Anno 1976.

Continue reading...

@NS_online Als dat had gekund had ik het natuurli…

on March 12th, 2013 in by | No Comments

@NS_online Als dat had gekund had ik het natuurlijk zelf gedaan. Nu extra kaartjes moeten kopen. Ik versta iets anders onder “service”..

Continue reading...

Goede service weer bij de SERVICE balie van statio…

on March 12th, 2013 in by | No Comments

Goede service weer bij de SERVICE balie van station Groningen @NS_online.. E-ticket uitprinten teveel moeite.. Zucht…

Continue reading...